Labels

donderdag 23 oktober 2014

Welkom bij www.mediapresentaties.nl !!


Wilt u een spreker inhuren of een presentator, disussieleider boeken voor een event? Op deze website kunt u alle informatie vinden over waarvoor en hoe u mij kunt boeken voor uw event.
Mijn naam is Jan-Willem van den Akker en presenteren is mijn passie!  Al heel wat jaren presenteer ik televisieprogramma's bij Boschtion Media en Skyline RTV. Daarnaast word ik regelmatig gevraagd als spreker of discussieleider op bijeenkomsten en geef ik workshops over 'jezelf presenteren'. Tevens geef ik Online Marketing advies op maat voor bedrijven en instanties.
Voor het onderwijs heb ik een speciale presentatie hoe docenten en ouders het digitale gat kunnen dichten met de jeugd rondom Social Media en het Internet. Juist interactie is een van de pilaren van mijn presentaties tijdens bijeenkomsten waar natuurlijk Brabantse humor niet mag en kan ontbreken.
Als liefhebber van muziek van o.a. Bob Dylan en Neil Young geef ik ook lezingen over de geschiedenis van de popmuziek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten